Transportdienst

Na de start van Bofresh, op 1 oktober 2009, hebben we een periode doorgemaakt van groei. De kontakten met onze klanten zijn goed en breiden zich steeds verder uit. Dit geeft ons het vertrouwen verder te kunnen investeren en onze activiteiten uit te breiden.
Op 1 april 2010 hebben we ons kantoor verplaatst, direct aan het platform van de luchthaven Schiphol. We hebben de beschikking over eigen koelfaciliteiten, variërend van 0 0 C tot 12 0 C, en indien nodig vriescapaciteit. Een oppervlakte van 2000 m2  voor sorteren en afhandelen. Hierdoor kunnen we, direct gevestigd aan het platform van de luchthaven, onze klanten optimaal van dienst zijn.
We zijn met onze klanten blijven meedenken. Zo hebben we (onlangs) besloten verder te investeren in eigen transport met koelcapaciteit.

Sinds 1 september 2010 zijn we nog flexibeler in de afhandeling van de producten naar hun eindbestemming. We hopen hiermee onze huidige en toekomstige klanten een goede dienst te bewijzen.

  • Bofresh blijft kijken naar de toekomst;
  • Bofresh blijft innoveren, daar waar nodig;
  • Bofresh bedankt al haar vrienden en hoopt op langdurige en vruchtbare samenwerking in de toekomst;

Sonja Bremer

Wij verzorgen het complete douane afhandelingsproces voor u.